Mer Trafik

Viraltrafik



Follow Lissukka

Var gömmer de sig?

Jag är nog lite ofokuserad.
Först börjar jag läsa en bok. Men jag orkar som så många gånger inte med inledningen.
Jag hoppar över inledningen. Jag läser ett par sidor i det första kapitlet.
Jag känner att det kan vara en bra bok.
Jag lägger ner boken.
Det var teven eller datorn som störde. Jag minns inte längre.
Jag försöker hitta mina träningshandskar. Du vet såna som man kan ha när man styrketränar.
Jag vet att jag har sett dem för inte så länge sen. Problemet är att jag inte minns var.
Jag letar i lådor och ja, överallt.
När jag bodde hemma hos mina föräldrar, så varje gång (nästan..) när jag inte fann det som jag sökte, så hittade kära mor det när hon letade. Och hon hittade det alltid snabbt och gav mig en blick och de där orden. Orden handlade om att jag tydligen hade sökt bra eller något.
Så.
Mamma, kom hit till Malmö och leta hemma hos oss efter mina träningshandskar.
De har gömt sig.

Enerverande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback