Mer Trafik

Viraltrafik



Follow Lissukka

Internationellt bakkalas



Vi laddade upp hela dagen i går med förberedelser inför vår internationalla fest här hemma. Hårtricket fick upp ballongerna i taket. En salig blandning av enfärgade ballonger, Nalle Puhballonger och Sverigeballonger. Läckert.



En eftermiddag i köket med ugnen som mitt vapen resulterade i kolakakor, drömmar, kladdiga chokladmuffins och...



...kanelbullar!



Jag hann inte vila utan fick slänga på mig klänning och smink. Jag kände mig laddad.



En del tog med gåvor. När vi fick sushi blev vi båda överlyckliga. Sofia också.



Sen körde vi en het danceoff och jag vann. Så klart. Jag har inte huvudet hängande framför kroppen vanligtvis. Bara på internationella fester där vi firade att vi har varit ett par i ett helt år. Nu tar vi oss an resten av åren som komma skall.



Vi blev lite suddiga de flesta av oss till slut.


Men fin kväll!
Fast soffbordet fick ett par runda rödvinsfläckar av någons blöta glas. Grr.

Kommentarer
Postat av: Diane

Vilken sommar känsla man får :D

Söt blogg xD

2009-03-16 @ 18:53:03
URL: http://dbedikter.blogg.se/
Postat av: brossan

Träbord?? slipa med fint sandpapper och släng på ett lager lack.....som nytt

2009-03-16 @ 21:45:31
Postat av: Emma

Va skoj ni verkar ha haft o vilka goa grejer du hade bakat, för jag antar att de var goa.

kram!

2009-03-17 @ 19:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback