Mer Trafik

Viraltrafik



Follow Lissukka

Täävää

Jag har skickat iväg kärleken för att umgås med sin vän och vännens vänner. Själv har jag känt mig illamående i kväll - igen. Om detta fortsätter nästa vecka, så måste jag ringa doktorn. Jag blir liksom lite tyngre i huvudet och mår illa. Jaja. Jag sitter och lyssnar på Singing Bee. De är modiga som är med på tv och sjunger! Jag vågar bara sjunga framför andra efter ett par glas öl. Den enda gång som det har gått liite bättre för mig på Singstar var efter ett par stycken öl hos en av mina Lisor. Annars blir jag så självmedveten. Mig kan man inte ens betala för att sjunga i tv. Jag springer åt andra hållet.

Nej, nu måste jag veta vem som åker ut i Let's Dance!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback