Mer Trafik

Viraltrafik



Follow Lissukka

Spinningoskuld

I dag ska jag för första gången prova på spinning. Gymmet har spinning på flera dagar, men jag har valt dagens pass med flit för tio minuter innan klassen börjar, så har de instruktion av cykeln och alla dess inställningar. Det behövs. Jag har redan packat ner handdukar, en åt mig och en åt hjärtat. Tydligen svettas man mycket. Jag tror att jag kan gilla spinning, för jag gillar att springa och jag gillar ensamsporter där jag kan pressa och fortsätta pressa min kropp. Jag tycker om att försöka se hur långt jag kan pressa den. Jag har hållit mig ifrån spinning tidigare, men nu, nu ska här trampas och svettas!




Så först tio minuter genomgång.
Sedan en timmes All Terrain-pass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback