Mer Trafik

Viraltrafik



Follow Lissukka

Sol sol sol sol solsken!

Ännu mer sol. Vi har ätit frukost och i går kom vi överens om att ta en promenad på förmiddagen. Så vi ska se om jag får sällskap på promenaden. Jag ska njuta lite av en halvt ledig dag. Den är halvt ledig för vi har en mindre examination i morgon. Men jag ska läsa lite, men mest njuta av solen. I eftermiddag har jag en fikadejt inplanerad med några fina flickor. Eller det är nog dags att sluta säga flickor om oss. Två av oss blir ju tjuåtta i år. Då är vi nog kvinnor numer.

Nu ska jag borsta tänderna och ut och fota sol.

Kommentarer
Postat av: celebri

gud vilken fin blogg du har

2009-03-19 @ 18:53:40
URL: http://celebri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback