Mer Trafik

Viraltrafik



Follow Lissukka

Rädda mig?

Medan hjärtat låg och sov, ville jag laga mat för magen började kurra. Men allt som jag tänkte på att göra, kunde jag inte göra för det saknades alltid någon ingrediens. Var det inte krossade tomater så var det creme fraiche. Men så hittade jag ett recept på nätet med kassler, som jag tänkte att jag kunde härma. Sketaglad var jag!

Så tänkte jag att "vänta, jag har i lite av den där habaneron eller vad den heter som vi köpte på Hemköp, så blire lite hetta vettu". Hjärtat gillar ju hetta. Nåja. Nu när jag smakade av maten, så hade jag tydligen haft i för mycket för det är så jekla in i h-vete starkt!! Jag visste inte hur mycket jag skulle ha i av den, eftersom det är hjärtat som använt den i sin matlagning.

Så.
Hur i helvete räddar jag den här middagen som till början såg så lyckad ut?!!

Hjälp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback