Mer Trafik

Viraltrafik



Follow Lissukka

Lissukka i olika versioner



Jag har under mina år haft olika längder och färger på håret. Nu när jag har kort hår och ser bilder på mitt långa hår, så vill jag givetvis ha långt hår igen. Dessutom nu när jag nyss har färgat om håret och ser det blonda håret, så vill jag ha blont hår. Fast det var jedra fint med långt mörkt hår och lugg. Det tokröda håret hade jag ett tag i Bolivia, men sen fick det bli mörkt igen. Synd att jag inte har något foto på datorn från mellanstadiet, när jag färgade håret grönt med karamellfärg dagen innan vi skulle ta klassfoto. Mamma blev glad, men mormor fick inget kort det året på mig som hon hade fått i så många år tidigare..

Kommentarer
Postat av: Makrill

Du passade mkt bra i lugg tycker jag :)

2009-03-05 @ 16:06:17
URL: http://makrills.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du var jätte söt i ljusa lockar :)

2009-03-05 @ 21:48:30
URL: http://jnorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback