Mer Trafik

Viraltrafik



Follow Lissukka

Låt oss dansa



I kväll är det ju final!
Jag ska tvinga vårt besök att se finalen, för jag har sett de flesta avsnitten så nu är jag med och hejar. Jag håller på Laila. Eller så håller jag på Magnus. Men jag håller nog på Laila. Ja, du ser. De är så duktiga båda två, så jag får väl hålla på båda. Men mest på Laila.

Kollar du också? Jo kom igen, vi hejar.
Fast jag är ingen som ringer in och röstar. För då kan jag klaga sen om fel vinner. Men fel kan ju inte vinna, eftersom jag håller på båda. Eller. Jo.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Från början hejade jag på Morgan, men nu när han e ute hejar jag på Magnus istället. Det är imponerande att ett sånt muskelberg kan lära sig att dansa så bra så pass fort! =o)

2009-03-27 @ 19:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback