Mer Trafik

Viraltrafik



Follow Lissukka

Femmans härliga program

Med en kopp te och en hög choklad framför mig har jag suttit bredvid hjärtat och njutit av att få skratta åt mänskor, istället för att skratta med dem. För det är väl det som Wipeout är till för? För att underhålla oss. För att orsaka smärta i kropparna hos deltagarna. Men det var kul att se hur de flög av och över saker.



Sen att Dogge ska vara med överallt är en annan sak att skratta lite åt.
Nu ska vi se nästa superprogram på femman - Sanningens ögonblick.
Jag skulle själv aldrig vara med och jag vet inte riktigt varför jag vill se det. Men det är något som fascinerar med mänskor som ställer upp och visar upp sina hemligheter och sitt liv. Något är det.

Kommentarer
Postat av: Lesly

haha a jag kollade också litegran på det! :D Roligt

2009-03-08 @ 22:57:51
URL: http://leslita.blogg.se/
Postat av: Annie

Såg också Wipeout igår - riktigt roligt! : ) satt ensam o asgarvade, var bara jag här hemma som tyckte att det var riktigt så roligt :p.. haha

2009-03-09 @ 11:30:01
URL: http://anniealma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback