Mer Trafik

Viraltrafik



Follow Lissukka

Engla + Haléns = sant

 
Engla har en tävling där man kan vinna presentkort på Haléns. Jag föreslår att även du går in på hennes blogg och deltar. Som du kommer att se har de fått in en hel del fint inom kläder, skor och smycken. Tävlingen går ut på att du väljer ut dina favoritplagg och gör ett collage. Så jag tänker mig min examensdag i juni. Men först måste jag klä av modellen klänningen och öva på att gå i höga klackar. Men vet du vad, det är fortfarande en bit kvar till juni så jag hinner...

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-13 @ 06:03:56
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback