Mer Trafik

Viraltrafik



Follow Lissukka

En morot kan vara bra att ha

Jag hade tänkt komma i gång snabbare med träningen nu när vi har gymkort, men så har det inte blivit. Men nästa vecka, då ska jag hinna med mer och må bättre så jag orkar mer. Under tiden har jag letat träningsmotivation på Google. Det finns ju massor av bilder på kvinnokroppar på nätet, så man kan verkligen ha olika bilder för vad som motiverar en till att träna mer. Men jag valde Kate Hudson. Hon har en fin kropp, enligt de retuscherade bilderna men även enligt de oretuscherade bilderna. Sen har jag inget mer att säga. Jag ska ladda upp bilderna här så jag hittar dem, om motivationen tryter någon dag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback