Mer Trafik

Viraltrafik



Follow Lissukka

Nattsuck

Jag är ensam hemma sedan tidigare ikväll. Jag har tittat lite på tv, letat mycket efter jobb, pratat med mor och sökt lite mer jobb. Det är inte lätta tider just nu. Jag saknar något. Förutom jobb då. Men .. jag känner på sistone att människor som ska vara mina vänner inte riktigt är det. Jag känner att hon ser på mig på ett annat vis, inte alls som förut. Jag tror att hon numera bara träffar mig, när hon behöver något ifrån mig. Jag känner att det är ett avstånd mellan oss. Jag kanske bara inbillar mig, men det känns inte bra.

Jag vill ha en nystart. Jag funderar på att flytta. Jag tänker "varför inte?". Jag kan lika gärna vara arbetssökande i en annan stad. Men så är det allt detta med uppsägning på lägenhet, hitta ny lägenhet, förvara möblerna någonstans under tiden tills jag hittar ny lägenhet. Jag skriver jag men jag menar vi.

Det var inte så här som det skulle vara efter examen, men det blev så.
Attans...

Men jag dansade afrikansk dans och blev full av energi. Synd att jag inte har tillgång till det passet nu, för jag behöver ny energi. Ibland blåser den ut som om jag vore en boll. Ja, du vet.

Jag tar nya tag i morgon. Och skriver några till personliga brev.

Kommentarer
Postat av: katrin

nä men angelita! Lilla gumman! Kom till mig, jag kramar dig! Efter jag tog examen är mkt som inte har blivit som jag har tänkt mig, men ja...det blir det nog aldrig. Men sen blir det bra igen! man vänjer sig vid förändringarna.



Ta nya tag, det fixar du! Du är en stålkvinna!kram



2009-06-27 @ 10:20:00
Postat av: Adecco

Hej,



Följ gärna oss på Twitter. Där publicerar vi lediga tjänster. Om du dessutom funderar på eller kan tänka dig att flytta har du ännu större chans att hitta ditt nästa jobb via oss.

Lycka till i ditt arbetssökande.



Mvh,

Therese, Adecco

2009-07-01 @ 11:16:29
URL: http://www.twitter.com/JobbAdecco

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback