Mer Trafik

Viraltrafik



Follow Lissukka

Nedräkningen har börjat

I dag är första dagen på min sista termin. Jag ska läsa Kön, sexualitet och socialt arbete. I fem veckor. Sedan ska de lära mig forskningsmetodik. I fem veckor. Sedan är det c-uppsats. I tio veckor. Jag måste komma på ett ämne, en frågeställning och hitta skrivkamrat.

Det känns skönt att det är sista terminen, för det är hit som jag har velat komma. Men ändå är det läskigt, för jag vet ju inte vad som händer i juni. Blir jag färdig till juni som jag vill? Får jag jobb? Blir jag kvar här? Hjärtat är verkligen intresserad av att flytta till Stockholm, medan jag är lite mindre intresserad. Samtidigt tänker jag på framtiden, när jag ska bilda familj, då vill jag vara så nära som möjligt men inte i Sandviken eller Gävle. Då passar ju Stockholm. Men storleken.. Nåja. Jag ska söka jobb lite överallt, så får vi se var vi hamnar.

I dag ska jag träffa en kär vän som jag inte har sett sedan februari förra året innan jag for till Bolivia. För hon for nämligen till Sydafrika i höstas och vi hann inte ses innan det. Men i dag innan kursintroduktionen ska jag träffa henne. Kramas lite.

Ha en fin dag.

Kommentarer
Postat av: Linda

hej, verkar intressant det du ska läsa, sista termin. =) härligt, jag började ny kurs idag, om kosten å maten å sånt. =) verkar intressant! hoppas allt är bra me dig å din käresta. =) kram

2009-01-20 @ 11:59:11
URL: http://dreamlindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback