Mer Trafik

Viraltrafik



Follow Lissukka

Jag glömde berätta om helgen



I fredags kom Kattis och Sofia förbi. Vi bakade lussebullar som doftade härligt och smakade mumma. Det var försenad decemberkänsla. Sofia har varit en termin i Sydafrika så hon hade missat lussebulleperioden.
Vi tog igen det rejält.



I lördags tog jag och Michael bussen ner till Stortorget för att inviga Banco de música.
Invigning för vår del för vi hade inte varit där än. Det blev salsa, lite reggaetón och massa nervösa känslor. Jag blir så nervös av att dansa salsa, men när jag väl kommer över den känslan så är det som att flyga.



Jag försökte få kylan att ge med sig. Jag slängde upp en blomma i håret,
men det funkade inte nu heller. Kylan trängde igenom mitt dubbla lager av strumpbyxor. Ser du förresten mormors trasmattor? Det är hem ljuva hem-känsla för mig med mormors trasmattor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback