Mer Trafik

Viraltrafik



Follow Lissukka

Hablo de que estoy muy feliz

Det som jag skrev om men råkade radera var bland annat om att praktiken börjar ta slut. På onsdag har jag min sista dag så i morgon ska jag spendera min kväll med ett förkläde och slänga runt mjöl i köket. Jag ska bjuda på eftermiddagsfika för att göra ett sista gott intryck. Egenbakat eftermiddagsfika.

Jag tänkte i mitt raderade inlägg på hur jag ställer in mig, när jag vet att något är tidsbegränsat. Det är som att jag börjar stänga av, eller åtminstone varva ner när slutet närmar sig. Jag är inställd på onsdag som slutdag. Sen är det redovisning på torsdag och ett seminarium om självvärdering på fredag. Efter helgen börjar min sista termin. Den terminen som jag har väntat på alla andra terminer. Så det känns okej att praktiken tar slut. Jag har lärt mig mycket. Jag har växt. Jag har vågat.

Nu ska jag försöka knyta ihop säcken min så att jag står där i juni med en examen.

Annars kan jag upplysa Linda och resten av bunten att det blåser mycket om kvällarna. Otrevligt tycker jag och i dag kändes lägenheten kallare. När jag kom hem dessutom min sambo nerbäddat under båda täckena. Han mådde visst inte så bra. Vi har varit sjuklingar ett tag nu, vilket gör att vi inte kommer igång med vårt mål att börja träna och gå ner i vikt än. Men nästa månad. Synd bara att det stod i tidningarna om att influensan ska komma. Jag undrar då vadå komma, för jag har redan varit sjuk. Tack men inget mer.

Nu ska jag sova. Sen ska jag vakna och önska att jag fick ligga kvar och mysa. God natt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj oj vad tiden går fort, du ska börja din sista termin och jag tyckte att du nyss började. Hoppas fikat blir lyckat på onsdag. Jättebra grej faktiskt att bjuda på fika, det värdesätts högt på en arbetsplats... hehe. Vi hade en sommarjobbare som dels gjorde ett bra jobb såklart men som också bjöd på smörgåstårta innan han slutade. Gissa vem som fick komma tillbaka när han tagit sin examen. Alla komihåg honom som den duktiga killen som dessutom bjöd på smörgåstårta. Så i vår har du säkert både examen och jobb... hihi ;-)

Stor kram till dig!

2009-01-13 @ 13:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback