Mer Trafik

Viraltrafik



Follow Lissukka

Utmäning

Jag kom på att jag har några bilder på själva datorn. I mina bilder. Så jag antar utmaningen från Katrin och Anna. Men eftersom datorn är ny så har jag inte så många bilder där än. Därför fick jag ta album nummer 6 bland mina fyra två album. Så det blev ju album nummer två men bild nummer sex.

Bilden är från hemifrån när jag lekte lite med kameran. Eller lattjade, för jag provade olika inställningar. Jag tycker om svartvita foton. Dels för att fotona tenderar till att bli finare men också för att de har något över sig. Färg är fint, men ibland är svartvitt så mycket mer. Så i denna sista sjätte mening ska jag tala om för dig att min profilbild är från sama fotosession och att jag fortfarande behöver lära mig mycket mycket mer vad gäller fotografering, men att ibland blir fotona fina.

Jag tror att ni andra redan är utmanade. Jag råkade skriva utmanande först. Så jag utmanar dig som ännu inte gjort denna utmaning med att ta fram det sjätte fotot i ditt sjätte album i "Mina bilder" att göra det samt att skriva sex meningar om fotot.

Kommentarer
Postat av: Linda

tack vännen, jag har faktiskt kryat på mig. =) är bara lite snuvig nu, men väntar nog me träning nån dag till. så man inte sjuknar om, hoppas allt e bra me dig å kärleken! =) kram

2009-02-12 @ 11:18:06
URL: http://dreamlindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback