Mer Trafik

Viraltrafik



Follow Lissukka

Trafikera hitåt

Jag har hört talas om något som tydligen ska fungera. Det handlar om att få fler besökare till din blogg. Jag har funderat över varför jag bloggar. I början sa jag att det var för att mina vänner som bor långt ifrån mig ska kunna veta vad som händer. Vi hinner inte höras och då är bloggen effektiv, för jag kan nå dem alla. Men visst, det vore roligt med fler kommentarer. Bloggen kan vara interaktion också. Så jag provar. Fast frågan är om det ger fler besökare eller fler läsare? Jag är nämligen medlem på en annan sajt också och jag erkänner, jag är mest besökare än läsare. Men jag klickar in på de få nya som kommit in och kommenterat. Jag brukar också svara. Om jag inte glömmer. Det ska du veta, jag är glömsk. Därför uppskattar jag påminnelsefunktionen i min mobil.


Ja men kom igen. Bli medlem så får vi se hur många fler besökare eller läsare du får!


Kommentarer
Postat av: S A N D Y S P L A C E

Det är just dom galna grejerna som är roligast. Är du sugen så baka, strunta i tiden :D

2009-02-17 @ 01:11:43
URL: http://sandysplace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback