Mer Trafik

Viraltrafik



Follow Lissukka

Tack för att det är fredag

Det är överskattat att må illa. Om nu någon tänkt något annat.
Jag sitter och äter frukost - yoghurt och müsli - framför datorn och läser bloggar. Jag har ju redan sagt att jag är beroende. När jag hostade nyss, gjorde det ont i magen. Jag känner mig såå tränad. Du får skratta här, för jag är lite ironisk. Det ser ut som att det ska regna i dag. Jag trodde att vi skulle få vårfeeling när snön försvann, men tji fick jag. Eller så är detta vårfeeling - blåst och blött.

I kväll ska vi säga hej då till en av hjärtats klasskompisar, för hon ska till hemlandet och gifta sig för andra gången med sin man. De har redan gift sig i Sverige, men ska ha ett till bröllop där och det är tydligen en ceremoni som varar i nästan två veckor. Jag minns inte vilket land det var. Innan allt det ska jag till högskolan. Vi ska skriva ihop ett email till den sajt som vi ska skriva c-uppsatsen kring. Vi hoppas på att admin där tillåter oss att ragga upp människor att intervjua. Jag är laddad igen inför c-uppsatsen. Jag var jättetaggad i början av terminen, men så var jag tvungen att fokusera på kursen som vi läste så då glömde jag bort taggandet men nu är jag där igen.

Nu ska jag äta upp sista biten och dricka teet.

Kommentarer
Postat av: Erika

Fin blogg, man blir glad av att se alla färger :)

2009-02-27 @ 17:13:38
URL: http://icaerikaa.blogg.se/
Postat av: emma härnqvist/perfektion

tycker att det verkar så bekvämt - men ändå snyggt - att bära en byxdress. lite småfräckt så där.



jag ska se till att fixa ett par jeans under mrogondagen, och då lovar jag er bilder efter de. ska bli roligt att se, lite nervös kommer jag nog vara.

2009-02-27 @ 19:40:55
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Linda

hallå där, nu håller vi på å packar upp i nya lägenheten för fullt. =) skoj är det. å d blir så bra, pappa tapetserar sovrummet, å d blir riktigt snyggt sörru!! hoppas allt är bra me dig å me kärleken, kram kram å puss vännen

2009-03-01 @ 18:00:47
URL: http://dreamlindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback