Mer Trafik

Viraltrafik



Follow Lissukka

Svettas flicka svettas

Nu har vi äntligen gymkort. Vi skaffade oss ett sambokort på Nautilus nya gym. Så nu ska jag gå på combat en gång i veckan, om de inte lägger in ett till pass vill säga och lyfta lite skrot ett par gånger i veckan. Jag tror att jag ska prova på spinning, men jag är rädd för smärta och jag tror att sadeln ska orsaka smärta. Jag vet, det är nog en sån där klyscha eller vad jag ska kalla det, men en osann sådan. Så okej, jag ska prova. Det här ser jag fram emot. Jag kommer få mer energi också och det behövs nu när c-uppsatskursen närmar sig smygande. Eller inte så smygande förresten, tiden går hur fort som helst! Nästa vecka på lördag har jag känt min sambo i ett år. Ett år! Så nej, tiden går inte smygande förbi, kanske smygande springande.




Kommentarer
Postat av: Sara

Svar: Det låter som en bra idé tycker jag! Jag älskar att baka, men det är synd att alla ingredienser är så dyra nu förtiden. :/

2009-02-20 @ 23:08:01
URL: http://sigurt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback