Mer Trafik

Viraltrafik



Follow Lissukka

Sex and the city

Vi råkade ha TV3 i gång när Sex and the city skulle börja. Michael frågar mig: "Men visst gillade du Sex and the city?" Jag säger att det gör jag och han svarar att han inte har sett mig titta på det sen han kom. Hrm, jag kanske föredrar att gosa med dig än att titta på tv, tänker jag men jag säger det inte utan bestämmer mig för att passa på att se ett avsnitt. Det var ju faktiskt länge sen sist. Nu i pausen går jag in på lite bloggar. Jag är bloggberoende. Jag erkänner. Hej, jag heter Lisa och jag är bloggberoende. Jag hamnar på Lilys blogg och hon har en SATC-tävling. Vilken kväll! Jag har suktat efter den där skolådan, för jag har faktiskt aldrig sett första avsnittet så jag har velat se igenom hela säsongen. Jag är visst också serieberoende. Ja. Så jag är med och tävlar. Du kan väl hålla tummarna för att jag ska vinna? Som sagt, jag är beroende. Det skulle göda mitt beroende om jag vann, så håll tummarna. Vem vet, det kanske också mättar mitt beroende om jag tar mig igenom en hel skolåda med SATC-avsnitt.



Heja heja heja jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback