Mer Trafik

Viraltrafik



Follow Lissukka

När världen är hemsk...

Jag skulle ju sätta mig ner med min kopp te och vila, men så hamnade jag på den här sidan. Det handlar om en liten pojke som har blivit kidnappad av sin far. Hans mor försöker nu få hjälp för att kunna leta reda på sin son. Det är inte hemskt för att barnet är svenskt, utan det är hemskt för att det är ett barn. Jag tror att vi människor har lättare att knyta an till något som händer, om det händer någon som är från samma land som vi själva. Men det är hemskt var det än händer och vilket land än barnet kommer ifrån. Jag önskar alla barn en lugn barndom med fina minnen. Jag önskar alla människor stabilitet och harmoni. Men Thors mamma känner inget av det här nu. Så skicka vidare länken. Någon kanske vet något, kan hjälpa mer än vad jag kan. Vad som helst.

Vi pratade i dag, hjärtat och jag, på vår lunchdejt om hur vi människor förstör för oss och tar död på varandra. Ibland är världen allt bra hemsk. Då är det bra att ha något att luta sig mot, något att finna ny kraft i. Vi har alla våra sätt att hitta kraft. Hoppas att du har hittat ett egen kraftbrunn att ösa upp kraft ur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback