Mer Trafik

Viraltrafik



Follow Lissukka

Jag är inte så svår

Nu är jag hemkommen och nyduschad från combaten. Emma, det var skoj! Inte sammasamma såklart eftersom det är två olika gym men jag ska givetvis fortsätta gå. Jag bangade nästan, för jag kände mig svag i kroppen men det var på grund av att jag har varit så inaktiv på sistone. Eller under rätt lång tid. Så jag tog mig dit, hjärtat tog sig an styrketräning och jag satte igång att flåsa. Jag ställde mig, min vana trogen när det gäller pass, till höger längst fram nära instruktören. Vi slogs och sparkades, men inga häftiga hopp i kombination med sparkar vilket jag gillar. Sen gjorde vi en övning som jag inte kommer att kunna förklara utan att visa, så vi nöjer oss med att säga att jag tänkte att jag inte skulle klara den när han visade men sen, tjenamoss, jag gjorde det!

Så. Tisdagar är lika med combat från och med nu.
På torsdag har vi tid inbokad för instruktion, så vi ska lära oss Nautilusmetoden. Jag känner mig  verkligen peppad och på g. Detta ska bli kul.

Angående titeln: jag är inte så svår att göra glad. Jag klev in lite surmulen, men klev ut skakig och skrattande.

Kommentarer
Postat av: Emma

Va bra att det var kul! kram

2009-02-25 @ 08:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback