Mer Trafik

Viraltrafik



Follow Lissukka

Invigning

I dag ska jag inviga mitt gymkort. Jag ska på combat. Det enda combatpass som de har i veckan. Så jag ska sparka och slå så hårt så att det räcker för resten av veckan. Nej. Jag kommer förmodligen tro att jag har mer styrka och energi än vad jag har och därför kommer jag efter en kvart att ligga på golvet och flåsa som en gris och undra vart orken försvunnit. Eller så försöker jag komma ihåg att jag inte har tränat på länge och tar det lugnt.

...

Tar det lugnt?? När har det hänt?

Fast Emma, jag är van vid att se dig vid min sida i spegeln. Så kan du inte skynda ner och ställa dig vid min sida där vid klockan 18.00 och så sporrar vi varandra som alltid till att hoppa högre och se argast ut. Jo. Det kan du väl?

Jag har redan bytt om. Jag är så laddad.

Kommentarer
Postat av: Jessica

sv; jag åg också Honey i helgen ;D så bra. man vill bara upp och dansa

2009-02-24 @ 16:19:10
URL: http://byjessica.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahaha ja du jag skyndar mig... men jag tror inte att jag hinner fram. Jag ska tänka på dig när klockan blir 18. ;-) Lycka till! Alltid lika härligt med Combat. Kram

2009-02-24 @ 16:40:28
Postat av: Sebastian

Finner du min blogg intressant? Följ den vettja, enklast är ju trots allt att prenumerera på den via bloggkoll - direktlänk:



http://www.bloglovin.com/blogg/44161/basc



Schysst blogg förresten! (:

2009-02-24 @ 19:43:59
URL: http://basc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback