Mer Trafik

Viraltrafik



Follow Lissukka

Honey honung

  I dag njuter vi av att vara lediga. Vi har varit ute i friska luften. Jag tog på mig en ljusgrön liten tunika köpt i Mexico för flera år sedan och helt oanvänd är den nog. Sedan har vi klart en film som vi började se i går kväll, men som jag höll på att somna ifrån så vi pausade över natten. Vi såg först Elegy med Penelope Cruz. Jag satt och lyssnade på hennes brytning mest hela tiden och jämförde med min latinlovers brytning. Men filmen var bra. Äldre herre blir förtjust i ung kvinna, men inte så illa som det låter utan filmen är faktiskt bra. Sedan såg vi Honey på Kanal 5. Den har jag velat
se väldigt länge, men jag vet inte varför det inte har blivit av tidigare. Jag köpte till och med en dvd med tre dansfilmer när jag var i Cochabamba, men jag hann aldrig se de filmerna och givetvis glömde jag dvd:n hos en av mina svägerskor.
Vi är inte gifta, men jag tycker att jag får kalla hjärtats systrar för svägerskor ändå. Jag tar ut den relationen i förskott kan vi säga. Nåja. Tillbaka till filmen. Jag är galen i dans! Jag vill dansa dansa dansa. Varför dansar jag inte mer? Jag har bara min egen lektion på söndagar, men jag vill lära mig, inte bara lära ut. Det tål att funderas över. Men nu har ju alla danskurser redan börjat för terminen, så det får bli framöver. Dessutom måste jag ha tid för att skriva c-uppsats. Nåja för andra gången. Tillbaka till filmen. Den var så fin, så jag ska leta reda på tvåan. Vi har slukat filmer som filmtokar på sistone. Men så är det ibland. Nästa vecka börjar jag sluka träning.

   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback