Mer Trafik

Viraltrafik



Follow Lissukka

hjärtan hjärtan hjärtan hjärtan hjärtan hjärtan

I dag har vi myst.
Vi har tagit en promenad i Pildammsparken, så jag nästan förfrös mina fingrar och tår. Michael lekte fotograf och jag övade på allt som jag lärt mig av Tyra Banks. Jag och Top Model har varit så tajta varenda vecka, så hjärtat har suckat varje tisdag- och onsdagkväll. Nu kände jag mig fullärd, så jag poserade och mmm mmm mmm, så fina foton vi fick. Sen tog vi bussen till en hållplats, klev av och skyndade upp till en av våra kyrkor. Där hölls en Bröllopskonsert med massa kärlekssånger. Det var fint och jag blev tårögd över lyckan som jag känner. Det var en fin stund. Efteråt bjöd de på cider och tilltugg, så vi cidrade och tilltuggade men sen skyndade vi hem för vi ramlade nästan omkull av hunger. Nu har vi ätit och jag har fortsatt att frysa inomhus, men nu är kinderna röda så jag är nog uppvärmd. Michael pratar med syster i hemlandet och jag ser Melodifestivalen. Ibland är väl livet lite extra fint. Som i dag.










Kommentarer
Postat av: Linda

vilka fin fina bilder vännen! =) kram

2009-02-15 @ 11:22:55
URL: http://dreamlindaa.blogg.se/
Postat av: ebba

härlig blogg, tänker direkt på sommaren:)

2009-02-15 @ 11:37:40
URL: http://axlundans.blogg.se/
Postat av: Little Peaché

Sv: Tack så mycket! Ja det är vår lilla kärlekshistoria!



Kram på dig

2009-02-16 @ 09:39:05
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback