Mer Trafik

Viraltrafik



Follow Lissukka

Gratis bio

Det var ett tag sedan som jag klickade in mig på Gratis Bios hemsida, men i dag kom jag in där via en länk hos en annan bloggerska. Så jag loggade in på mitt konto där och såg att jag hade fått ihop till en biobiljett. Lycka i himmelen! Jag hade glömt bort alla gratissidor ett tag, för jag tänkte att de inte skulle fungera men tji fick jag. Den här sidan verkar fungera, så nu håller jag på att samla ihop poäng.

Du samlar poäng genom att besöka hemsidor, delta i tävlingar, rekommendera sajten till andra. Men du kan även samla poäng genom att handla hos en annan sajt, så nästa gång du tänker köpa något via nätet, ta en koll hos Gratis Bio så kanske de ger dig poäng just för att handla på den sajten.

Poängen kan du sen använda dels för biobiljetter, men även för att få presentkort. Jag tänker hålla mig ett tag till och se om jag kan få ihop poäng till presentkort, när jag nu så lätt hade fått ihop till en biobiljett.

Prova du också!



Kommentarer
Postat av: Aino

Asfin blogg du har :D

2009-02-20 @ 16:50:35
URL: http://pickingthepieces.blogg.se/
Postat av: älinpälin.

GRYMT FIN BAKGGRUND! :D

2009-02-20 @ 19:22:48
URL: http://innepersonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback