Mer Trafik

Viraltrafik



Follow Lissukka

Fredag

I morse klev jag upp, slängde på mig kläder och tog bussen till högskolan. Där skrev jag ut min hemtenta och lämnade in den till världens gladaste och roligaste receptionist. Nu är det över. Nu väntar bara rättning och resultat. Det är alltid lika läskigt. Nu har jag femton arbetsdagar på mig att fundera på om jag förklarat mig bra och reflektionerat tillräckligt på mina fem sidor. Hjärtat är på sin lektion och jag lagar mat. Fin fredag. Äntligen har jag en helt ledig helg med varken plugg eller jobb. Det tycker jag är en bra helg. Så jag ska fira senare i dag med att skriva in mig på ett gym och sen trycka i mig chips och glass om jag lyckas övertala hjärtat om att jag behöver både chips och glass. Sen nästa vecka får jag försöka tämja mitt chipsberoende. 

Jag vill ha-->    <-- Han vill ha  
                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback