Mer Trafik

Viraltrafik



Follow Lissukka

Ännu mer film

 Vi har verkligen haft en filmhelg denna helgen! I dag såg vi först klart Henry Poole was here, som vi började se i går men som jag höll på att somna ifrån. Det börjar kännas bekant att jag somnar ifrån filmer. Min mamma däremot har vanan att komma in i vardagsrummet när en film tar slut. Så hon har sett många slut den underbara kvinnan. Nåja. Det var en bra film. I natt när vi började se den så kändes den seg. Jag vet inte om det hade med själva filmen att göra eller om det var jag och min trötthet. Vi röstar på det sistnämnda. Den handlar i alla fall om en kille som får veta att han är sjuk och kommer att dö. Därför lämnar han sitt vanliga liv för att leva sina sista veckor där han växte upp. Men, som så många gånger på film och i livet, så blir det inte som han har tänkt utan saker händer. Spännande saker! Jag kan givetvis inte berätta vad, för då förstör jag nöjet för dig. Men den rekommenderas. Lugn film. Den har ett mirakel i sig också, ja filmen alltså.
Sedan såg vi My best friend's girl med bland annat Kate Hudson. Jag gillar filmer med Kate Hudson. De är så där lagom lättsmälta och så brukar de sluta fint. Den här handlar om henne och de två killarna som båda blir förtjusta i henne. Det är en galen film, där jag blev skitsur på karlar som betedde sig illa. Men det är bara på film, som hjärtat talade om för mig när jag svor åt dem. Förutsägbar men ibland är förutsägbarhet precis det som jag behöver och vill se.

Kommentarer
Postat av: Sarah Giercksky

vad kul med mycket film :) kram

2009-02-22 @ 23:35:15
URL: http://sgiercksky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback