Mer Trafik

Viraltrafik



Follow Lissukka

Söndagkvällar är fina för i morgon är det måndag och då sätter jag fart

De där bortglömda nycklarna går tydligen inte att hitta någonstans. Ingenstans.
Attans. Men men, vi får ta smällen. Sen när jag är tillbaka där uppe, så hittar jag väl dem. Lagom försent.

Jag är inte bitter. Jag bara låter som det.
Jag är rätt lycklig. Eller bra lycklig. Min framtid ser fin ut. Jag tycker åtminstone om att se framåt mot den. Jag ska berätta om den för dig någon dag. Om min fina framtid. Jag ska bara hitta ett nytt jobb. Ett jobb som överensstämmer med de terminer som jag har utnyttjat studiemedel för. Tack.

För övrigt så ska jag nog sova snart. Jag har fika inbokat i morgon. Det ser jag fram emot. Med fina flickor som jag inte har träffat på minst två månader. Yes box.

I dag har jag faktiskt packat fyra lådor. Det märks i de tomma hyllorna, men eftersom det finns fulla hyllor kvar så ja..är det en hel del kvar. Jag längtar till när allt är klart. När vi är i vår lägenhet och när den är uppfräschad med de nya tapeterna. Då kan jag slappna av. Och berätta om min fina framtid. Hahaha..

Kram på dig

Kommentarer
Postat av: Linda

jag måste också börja packa, får ju snart flytta.... jobbigt att packa och packa upp, men det måste ju göras. hur stor lägenhet är det ni har nu ??? =) min är ganska liten, 55 kvm. men mysig och lagom =) kram å puss vännen

2009-08-31 @ 10:58:14
Postat av: Emma

Sötnos! Det låter bra det där. Strunt i nycklarna som sagt, det löser sig. Hoppas på din ljusa framtid i Sthlm och att du får ett jobb som stämmer med utbildningen.

puss och kram

2009-08-31 @ 15:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback