Mer Trafik

Viraltrafik



Follow Lissukka

Kärlek i luften

Det är en sommar med kärlek i luften. I går var jag på sommarens andra möhippa. Denna gången för en kär vän i Gävle. Vi hade en tokmysig dag med glada tjejer. Vi började med lunch och spel i Boulognern, för att sen åka ut till ett spa i Valbo. Det var ett hemtrevligt och litet spa, där vi badade bubbelpool, bastade och fick behandlingar. Jag tog en massage och enligt massören syntes det som i en diagonal från vänster sida till höger sida på min rygg att jag hade anspänningar. Jo tack, det har jag känt i ett par månader nu. Jag höll på att somna av massagen och var helt seg och borta när jag skulle kliva upp. Sen var det middag hos en av vännerna och roliga saker inträffade där. Vi rundade av med Berggrenska, där jag fick höra att jag var fräsch för att vara 28 år och att killen inte är orolig för att fylla 28 år efter att ha sett mig, och Sun City, dit jag inte har varit på år och evigheter och just därför var det roligt att få trängas och svettas på dansgolvet.

Nu väntar jag på att mina syskonbarn ska komma hem till sig, så jag kan svänga förbi där och gosa. Det är mycket kärlek även idag med andra ord. Sen åker jag hem till storstaden igen. Men nästa vecka är det bröllop, så då är jag tillbaka. Och åh, vad jag längtar efter att få se henne bortgift! Det kommer bli så vackert. Så vackert. Så jag måste ladda upp med vattenfast smink och näsdukar. Sommarens höjdpunkt närmar sig.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh va härligt med bröllop! Och möhippa. Mmmmmm.. Vart ska de gifta sig någonstans?



Hoppas du trivs bra i Sthlm och med jobbet. Du måste berätta mer vad det är för jobb, jag har noll koll..

Kram

2009-08-11 @ 19:41:54
URL: http://fruborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback