Mer Trafik

Viraltrafik



Follow Lissukka

Hallâ hallâ

I dag när jag skulle ta mig hem frân jobbet, sâ öste regnet ner. Men damen lânade mig ett paraply, sâ jag slapp bli blöt. Jag hade ingen jacka med mig ens, för imorse när jag gick hemifrân sâ sken solen. Jag tänkte att det skulle bli en fin dag och det var fint, en stund, men sen har det bjudits pâ regn. Med âska. Jag är fortfarande inte bekväm med âska. Jag stannar till vid smällarna och försöker ta djupa andetag. Det gâr sâ där bra.

I morgon tar vi bussen upp. Jag kan fortfarande inte förstâ att hon ska gifta sig. Det har inte sjunkit in än, men det gör nog det i kyrkan. Dâ fattade jag sist ju. Att det faktiskt skulle hända. Giftemâl är stora grejer. Allvarliga vuxengrejer. Min hjärna hänger inte med jämt.

Nu ska jag snart sova. Jag är rätt trött numera. Men jag avslutar med en stor kram till er alla!

Kommentarer
Postat av: Linda

kul med bröllop. hoppas det är fint! =) du får hälsa så mycket från mig. jag ska på dop för enar den 29e, jag å mamma ska sjunga igen, fast en annan fin sång. =) hoppas du mår bra vännen. kramkram

2009-08-16 @ 19:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback