Mer Trafik

Viraltrafik



Follow Lissukka

Om jag tänker att i dag blir en bra dag så blir det nog det.

I måndags åkte jag inlines för första gången i år. Jag och Sofia tog en härlig runda längs Ribban och njöt av havsutsikt. Vi ramlade inte en enda gång och kände oss rätt stabila och duktiga. Nöjda inlinade vi tillbaka hem till henne, där vi drack O'boy och åt smörgåsar. Vi pratade livet och Gud, framtiden och om oss. Jag fick min första egna bön med hennes hand på min axel. Det var en speciell stund.

I går sprang jag för första gången i år. 56 minuter. Så jag känner att jag nog är sugen på att springa VårRuset och Blodomloppet trots allt. Det är något som jag tänkt att jag inte ska göra, eftersom jag trodde att jag var så otränad. Nu blev det bara 10,15 km på gårdagens tid. "Bara." Jag ska nog efteranmäla mig till VårRuset trots prishöjningen. När jag står där och laddar näst längst fram innan start, så kommer det vara värt det. Löpning ger lycka i mitt liv.

I dag har jag hittills inte gjort något för första gången i år. Jo. Jag har klarat hemtentan i forskningsmetodik. Resultatet kom ut i dag. Vi var lite oroliga. Så nu, nu känner jag mig laddad inför våren!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Klart du ska springa lite lopp.. jag hade tänkt springa Vårruset här i Gävle men har ändrat mig, har inte tid att träna mig till en bra tid så jag skippar det, o nu åkte jag på en jobbig förkylning också, nej det är alldeles för mycket annat nu så det får bli nästa år, vill att det ska finnas andra lopp istället, typ i sommar, ska leta. Du som gillar att springa måste ju springa lite lopp, serru :).



Hoppas allt är bra annars! Kram på dig!

2009-04-22 @ 16:23:38
URL: http://naturaldreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback