Mer Trafik

Viraltrafik



Follow Lissukka

Han är mitt lyckopiller

Det finns inget annat att säga än att detta har varit en fin helg.
Vi har landat i varandras famnar. Vi har känt solen smeka våra kinder.
Jag har hittat skor. I liten storlek. Jag funderar nu över ett par.
Jag har dragit fram min låda med sommarkläder.
Jag går runt i sommarkjolar. Färgglada kjolar. De lovar glädje.

Hoppas din påsk har varit fin.
Vi följde en kristen tradition från hans hemifrån och åt inget kött i fredags.
Sen följde jag en väntradition och fikade med kladdkaka i lördags.

Långhelger i sol är som lyckopiller.

Kommentarer
Postat av: Linda

idag ska jag ju hålla i ett boxpass. hm, jag e lite nervös! =) men d ska bli kul också. =) ska köra hårt me dom. kram

2009-04-15 @ 09:26:11
URL: http://dreamlindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback