Mer Trafik

Viraltrafik



Follow Lissukka

Svettig och hungrig

Nu har jag haft den sista lektionen på denna kursomgång. Det är så jekla kul att dansa till reggaetón, för musiken lockar mig verkligen till att släppa loss. Jag brukar ha som mål att folk ska vara rejält trötta och helst krypa ut från lektionerna. Nåja, inte krypa men nästan.. Nu får jag som semester i tre söndagar framöver och sen blir det samma kurs igen. Jag hoppas verkligen att fler Malmöbor upptäcker hur bra dansdagar verkligen är. Tänk dig, du får en sista chans på veckan att verkligen dansa loss och svettas. Det är ju sketabra! I dag hade jag två elever och det visar verkligen att söndagar är en populär dag för att träna/dansa.

Men, nu har jag söndag på riktigt. Jag har fått upp nya gardiner i sovrummet och köket. Jag hängde en stund på Hemtex i går och hittade lite grejer i deras rea på 50 %. Jag tycker om rea på sådana butiker. Då passar jag på och uppdaterar gardinskåpet.

Nu blir det nåt i magen och sen en fin msndejt.
Ha en fin söndagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback