Mer Trafik

Viraltrafik



Follow Lissukka

Salsera..? Jo!

I går for jag ner på stan för att träffa en härlig och underbar vän som jag har. Vi lärde känna varandra redan under de första veckorna på termin ett, men hon läser till sjuksköterska så vi har inga synkade tider direkt. Men i går hade vi tid! Vi åt thai-mat på stan och tog sen en kopp te hemma hos henne medan hon försökte övertala mig att börja i showgruppen. Hon har försökt förut redan och jag har väl i hemlighet drömt om det, men försökt att inte prata så mycket för att få henne att glömma det hela. Jag vet, det är fegt. Man ska satsa. Försöka. Våga. Sånt därnt du vet. Men nu känner jag mig lite på g och har till och med skrivit in danspass i kalendern när vår nästa kursomgång börjar, så då ska jag slipa och hitta formen igen. Och så ska jag bli bättre. Det har jag tänkt.

Så, nu sitter jag och surfar efter dansskor. Mörka, ljusa, mellanfärg? Åh. Tänk så fint det kan bli och så skönt att slippa sneakers när jag dansar. Jo vars. Lönt att klicka hem ett par.

                   

Kommentarer
Postat av: Emma

Satsa Lisa, jag vet att du kan vill och vågar bara du tar första steget. =) Att våga är ett steg i rätt riktning för att lyckas. Att inte våga är att att misslyckas innan man ens försökt. De ljusa dansskorna i mitten tycker jag var jätte fina. Köp köp köp. ;-) Stor kram till dig!

2008-10-29 @ 08:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback