Mer Trafik

Viraltrafik



Follow Lissukka

Om jag inte hade lärt känna dig...

Jag har verkligen hittat mig en härligt romantisk karl. Han skickar mig titt som tätt länkar med låtar, som han säger påminner honom om mig. Du ska veta att han har skickat låtar med fasligt fina texter. Ibland har han skickat hip hoplåtar där jag inte fattar kopplingen till mig, men det ska då vara för att han älskar musik och för att han älskar mig. Ja.
Men så här om kvällen eller häromkvällen - välj själv - så fick jag hjälp av Christina med att hitta en fin låt som jag tänkte passade honom och mig bra. Väldigt bra. Vi har ju en egen låt som vi brukade gå runt och nynna eller sjunga på åt varandra när jag var i Bolivia, men nu kunde jag äntligen komma med en "egen" låt och dedikera den till honom. Det bästa av allt: han hade heller aldrig hört den förut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback