Mer Trafik

Viraltrafik



Follow Lissukka

Medvetet val

Jag tänkte att jag ska prova en ny sida att ha blogg på. Vem vet? Den kanske blir fin, eller snygg, eller lika hopplöst jobbig att engagera sig i. Det finns ju så många bloggar, varför ska jag blogga? Kanske för att jag vill skriva av mig, kanske för att jag ska minnas saker som händer, kanske för att jag ska höras, eller synas.. Synas. Varför vill vi så gärna synas? För att fylla något. Men vad ska vi fylla och varför kan vi inte vara fyllda redan? Förstår du..?

Jag tycker att söndagar är fina dagar. Jag ska jobba om fem timmar och det är sista lektionen för denna kursomgång. Så jag drack bara en martini i går kväll hemma hos en annan Lisa. Jag tänkte vara än mer energisk i dag och få mina kursdeltagare att svettas ännu mer än vanligt. Bara för att det är sista gången. Bara för att jag tycker att man ska krypa ut från mina lektioner.

I onsdags när jag vikarierade på samma dans fast i Lund, så fick jag höra att det var jätteroligt att jag var där för jag var ett sånt energiknippe. Det fick mig att le hela vägen hem fastän jag hade tappat min mössa på väg till bussen i Malmö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback