Mer Trafik

Viraltrafik



Follow Lissukka

Latfisen is me and I

Vet du varför jag inte har någon "Jag tränar"-kategori?
För att jag inte tränar!
Jekla slöfock.

I dag skulle jag ut och kika in Bulltofta och dess löpspår. Det skulle jag göra i tisdags redan, men då regnade det. Sen när jag kom hem regnade det inte. I dag regnade det igen. Sen när jag kom hem regnade det fortfarande. Så jag har duckit te och ätit After Eight som var billigt på ÖoB. Därför har jag inte rätt att ha en "Jag tränar"-kategori. För jag har ju inget att fylla den med. Bara ursäkter till att inte träna. Jag har faktiskt ett set byxa och jacka att springa i och som är tåligt mot regn och blåst. Men kom igen. Inte skånsk blåst va?!

Jag kanske springer i morgon på morgon så där tidigt innan jag far ut mot en vänlig kram ute på bygden.
Troligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback